Tuesday, June 17, 2008

Hari Aku

hmmm... nothing interesting today... hr2 aku spt biasa.. pg2 dh bgn coz "org itu" dh msg lgpun ari nie dier nk fly.. ade keje.. pastue, aku mulakan ruti harian ku dgn mandi then kms umah.. dh cukup jak br r aku masak...

ari nie aku masak sayur kacang panjang with hati masak kari.. hahahaha.. 1st time masak menu tue.. blajar masak pun dr akak aku.. tp,boleh tahan gak aku masak.. 1st time masak menu tue kira ok gak r.. hr2 masak menu yg ulang2 jer ari nie masak menu baru plak.. heheh..

actually, aku x taw ape lg nk cite tp, tetiba plak aku rs rajin nk menaip sbb tue r aku merapu x tentu pasal nie.. hehe.. alaaaa.. x lme lg dh nk balik shah alam dh.. 1st2 nk balik lewat ckit tp, karang nie balik awl plak.. awl sangat plak tue.. nie sume pasal adik aku.. nk teman kan dier g rgster x pasal2 aku pun kne balik awl gak.. huhuhu..

tp kan, aku hepi gak adik aku dpt kt shah alam.. ade r kwn aku.. aku bosan, aku tension, aku leh lari g bilik dier.. xde r aku keseorangan kt sane.. bak kata "org itu", xde r aku bising2 lg ckp sorg2 r, xde org teman r coz adik aku dh ade temankn aku kt sane.. hehehe..

sem br,azam pun nk br gak.. aku teringin sgt nk dpt dean list time dgree nie.. diploma dh merase dh.. nk rs gak time dgree nie.. hope final sem nie aku dpt dean list.. Amiinnn...

No comments: