Friday, June 20, 2008

Aku, Dia dan Kamu


Menghitung hari detik demi detik... hmm.. xingat r plak lirik lagu nie.. huhuhu... x lme lg nk fly Shah Alam semula... uwaaaaa.. tiiiiiiidakkk.... rs mcm x puas jer dok kt umah nie... rs nk dok lm ckit... dh r kne balik awl plak tue... ish ish ish...

Cuti, nie pelbagai kisah dan ragam yg berlaku dlm hidup aku... kisah dulu2 pun muncul balik... aduii, nape r awk muncul semula... dok diam jer kt KK tue x leh ker... ish ish ish... cuti nie byk kisah mengaitkan MA dgn life aku... aku dh try nk lpe kan dier.. tp, dier msh gak muncul dlm life aku... mmg r aku anggap dier kwn... aku layan dier mcm kwn2 aku tp, kalu borak2 dgn dier mesti dier ungkit balik kisah2 lama...




"kmk xkn lupak yg kmk pernah nyakitkan hati kitak"
"kmk rs kmk dh buat satu kesilapan yg telah menyebabkan hidup kmk jd x bermakna"
"kmk x mok guna term menyesal"

n pelbagai ayat yg kuar dr tangan dier yg rajin menaip... ntah r nk caya ke x.. even aku taw dier pnh perbodohkan aku... pastue dier mintak clash tp x ckp pun sbb ape dier nk clash then tup tup tup dpt taw dier nk tunang... hancur luluh perasaan aku time tue tp, skarang dier mula ckp bunga2 balik... dier menyesal dier salah wat keputusan.. habis tue yg dier tinggalkan aku di saat aku mmg perlukan dier tue ape citer.. skarang nk ckp mcm2 ckp bunga2 plak kt aku... ish ish ish... kalu tunang dier taw, mesti aku yg dipersalahkan... aku faham perasaan pompuan nie... aku pun pnh rs even dulu aku mmg bengan n benci giler kt tunang dier tue, tp, aku msh beperasaan lagi taw.. aku msh nk jg hati dier... aku x nk nnt aku yg dipersalahkan.. aku xnk aku yg jd penyebab perosak rumah tangga org.. huhuhu..

8 August 2008, hari tue MA akan kawen dgn tunangan dier... ntah bp lm aku try korek2 dr dier tarikh dier kawen at last, dier mengalahkan.. dier bgtaw gak... tue pun ending dier

"mun xda aral melintang cmyalah yg dirancang"



hmmm,ntah ler.. ikut ske dier r... x lme lg nk kawen tp, cr dier ckp mcm dier ader prob... ari2 aku YM dgn dier ari2 dier bersedih... aku pun x taw sbb ape dier sedih or maybe tue gimik dier jer... ntah r Hanya Tuhan jer yg tahu aper yg dier tgh rs... tp, yg slalu aku ckp kt diri aku sendiri "what u give u get back"... sume yg ckp kat aku maybe tue balasan dier wat cmtue dgn aku dulu.... tp, aku x pnh pun doakan yg buruk2 dgn dier.. biase r... org tue aku pnh sayang... pnh jd kesayangan aku yg paling atas... tipu r kalu aku x sayang dier lagi.. sayang tue tetap ader.. aku still care lg dgn dier.. tp, CINTA?? CINTA dh hilang.. hilang dibawa angin dan ombak... aku sentiasa doakan dier bahagia dgn org yg dier pilih jd pasangan hidup dier...

Hmmm.. disebabkan MA nie, MK pun bengang kat aku... cos MA nie mcm2 cr dier wat nk jumpe aku smpai sggp nk spon aku g KK... aku x nk r terhutang budi... MK taw citer nie dier trus ckp, dier dh xde kpercayaan lg kt MA.. dulu dier trima MA.. dier x kisah aku cntact MA tp kne ade balas2 nyer,tp skarang dh mcm2 MA wat kat aku, MK pun x leh trima n dier ckp

"kmk still ada trust dgn kitak so, kitak gunakan trust ya sebaik mungkin n jgn hlgkan trust ya"

hmm.. insyaAllah, aku akan jg TRUST tue baik2 n aku akan try ajar MA jgn asik ingat kt aku... ingat r dier dh jd tunangan org n ingat r dier x lme lg nk kawen... aku xnk aku dicop perosak rumah tangga org cos aku bkn org cmtue..

Last but not least, Thanx 4 everything n sorry 4 Something!!

No comments: