Saturday, January 3, 2009

up to date....

hmm... lme dh aku x mengupdate cite2 hot dlm blog yg rs kacak nie kn.. huhuhu... actually, byk cite hot g sepatutnya aku update but oleh sebab penyakit mim alif lam sin muncul dlm diri aku, aku pun menjd semakin malas dan hanya rajin mebaca, membaca dan trus membaca.... hehehe....

kakak n abg ipar aku..

so, 4 da 1st n3 in 2009, aku nk wish congratulation kat akak aku yg dh selamat kawen on 14th december 2008... hope cepat2 dpt baby... hehehe... berbalik cite kakak aku nie, aku sian betul tgk dier... lepas jd pengantin br, mcm2 penyakit muncul secara sengaja dan x sengaja... erkkkzz.. nape plak blh jd cmtue ek? ntah r aku pun x taw tp aku sian tul tgk kakak aku... mula2 doc ckp kne bacteria infection... then kne allergic n yg terbaru plak ntah lah... aku pun x leh nk ckp ape... tp, nape r kakak aku ek?? ish ish ish... manusia zaman sekarang... rambut sm hitam, hati lain2... sume hati busuk... sian kakak aku... hopefully, kakak aku sentiasa bersabar... lagipun adikmu sentiasa menemanimu... hehehehe....



2nd, aku dh gradddddddd!!!! yeayyyyyyyy!!!!! konvo plak insyaAllah, hjg bln 5 or awl bln 6 nie... at last, aku grad dgn cemerlang... Alhamdulillah.... hehehe....



3rd, aku x taw nk keje ape... cr keje dah tp xde yg related dgn aku... tp, aku isi gak mne2 vacancy... xkisah x related pun janji aku dh try n hopefully, ape yg aku apply ade r jwpan dier sebulan 2 nie.. huhuhu... tension gak aku dok umah nie menghabiskan beras mak bapak aku... mmg r aku dok umah aku wat keje umah... aku masak, aku kemas umah, basuh baju, lipat baju n sume keje housewife aku buat memandangkan mak aku keje, so, aku r yg wat sume keje umah... b4 nie, weekend jer mak aku kemas umah tp, skarang, hari2 balik keje umah sentisa kemas n makanan dh ready kt atas meja... hahaha... mmg calon isteri yg baik... kuang kuang kuang... tp, yg x best nya, duit plak x masuk... tp, kalu dh terdesak sgt, dgn muka x taw malu, mintak gak duit kt parents aku... hehehe... ari tue, kwn aku ade offer keje QS kt company dier keje but aku nie bkn QS.. aku BS.. nk wat keje QS tue mmg r aku leh wat tp basic aku sikit jer... x de r detail sgt pun n coz of aku xnk tanggung ape2 risiko, aku pun tolak offer kwn aku tue... alamak.. rugi nyerrr... tp, xkn aku nk amik risiko kot.. x pasal2 aku salah measured, building leh runtuh coz of my mistake... huhuhu... x nk r aku... biar r aku mencr keje yg aku rs aku leh buat dgn sempurna... sabar yer mirza... sabar.... hehehe...

ntah bile r aku nk dpt keje nie ek... hopefully, cepat2 r aku dpt keje... huhuhu... doa2knlah aku ek... Ameen.....

No comments: