Saturday, August 9, 2008

My Memory

Aku Mau By Once


Kau boleh acuhkan diriku

Dan anggap ku tak ada

Tapi takkan merubah perasaanku

Kepadamu


Kuyakin pasti suatu saat

Semua kan terjadi

Kau kan mencintaiku

Dan tak akan pernah melepasku


Aku mau mendampingi dirimu

Aku mau cintai kekuranganmu

Selalu bersedia bahagiakanmu

Apapun terjadi

Kujanjikan aku ada


Kau boleh jauhi diriku

Namun kupercaya

Kau kan mencintaiku

Dan tak akan pernah melepasku


Aku mau mendampingi dirimu

Aku mau cintai kekuranganmu

Aku yang rela terluka

Untuk masa lalu


1st song MK bg kt aku.. aku ingat lg time tue time aku balik beraya.. dier ckp adik dier dgr lagu nie hari2 n dier pun layan gak dh… MK ckp lagu nie ade related dgn kitorg dat’s y MK suh aku dgr lagu nie… time tue aku x pnh lg dgr lagu nie… yalah aku nie hari2 dgr lagu dlm laptop aku jer.. x dgr radio pun so, x taw r lagu2 terbaru dh balik umah br aku taw lagu2 terkini di pasaran… hehehe.. aku cr lirik lagu nie n aku tye adik aku ade x lagu nie dier ckp ade so, aku pun dgr r… 1st time aku dgr, tersentuh pun ade… aku fhm lirik dier n lirik tue r wat aku tersentuh coz lirik dier mmg betul2 cite feeling MK.. time tue mmg aku x sure lg feeling aku dgn MK... tp, dh lm2 aku dh sure dgn ape yg aku rs n mmg betul gak lirik lagu nie.. I love diz song n MK too… hehehehehehe….

No comments: