Monday, September 1, 2008

Puasa dan Raya

Hmmm…

Hari nie dh start puasa dh…
26th September 2008 flight jam 1255 aku fly balik Kch…
Balik dgn Sue, Zila n kwn Zila…
X sbr nye nk tggu hari tue….

Kuching...wait 4 us!!


Tapi,
X lme lg nk submit dissertation…
Aku dh tensen thp dewa dgn aku nye dissert nie…
Dissert ooo dissert…..
Nape r lecturer aku bebankan dissert nie dgn project2 yg lain…
Kalu assignment lain aku x kisah sgt…
Nie design tgh tggu process dier…
Aduiiii…..

Tensen,
Dlm ketensenan aku nie, migraine aku pun dtg…
Kalu dh migraine, satu keje pun aku x leh wat…
Yg aku leh wat mkn ubat n tdo…
Huhuhu….

Hmmm,
X taw r nk ckp cmner life aku skarang…
Aku sendiri pun x leh nk describe…
Yg aku taw life aku dh x tentu arah…
Huhuhuhu….

Aduii,
X sabar nye nk balik umah…
Nk suh kakak masak mcm2…
Nnt aku blh mkn byk2….
Hehehehe…

makanan n kakak x dpt dipisahkan


Kakak o kakak,
Kmk balit kelak masak nyaman2….
Rindu nk mkn masakan ktk…
Hehehehe…



2 comments:

Kakmim said...

masak apa oh?
aku xda mood nk masak
xda urg nk mkn
arap bpk jak
mak... bkn mkn makanan pelik2
nok 2 ikok ya..
mkn ayam ajak

mek 2 mak beli jak mknn mun ari keja
td aku polah ikan gonjeng goreng tepung
hehehehe

psl biskut aku dh order ngn naz
lak aku polah cerelac ngn cornflake jak
suruh zila tanyak muna
nya maok beli cerelac x?
hehehehe
cerelac jak aku mampu polah
huhuhu

EzaSulyzza said...

sulwahh kak mira masak ikan gonjeng goreng..terliur indah mek baca. mijot!!sik sabar mok balit ehhh!!!!dak mak bapak sy ngn ezrul dtg 20 aribulan kelak.awak mok join mek org sik?jalan kat masjid india ya.